Teraz, ilość „szumu” i rozpraszaczy na newsfeedach naszych klientów jest dużo większa niż kiedykolwiek i koszty reklam szybują w górę… jest coraz trudniej i trudniej stworzyć biznesom zyskowne kampanie.
Ostatnie kilka lat przyniosły wiele nieoczekiwanych wyzwań i nie ma znaczenia czy próbujesz sprzedać produkt o niskiej wartości, kurs, drogi proces mentoringowy czy usługi. Zmienność (i niestabilność) w reklamach osiągnęła szczyt ze wszystkich lat.
Dla większości ludzi, rozpoczęcie nowej kampanii reklamowej jest zarówno ekscytujące i przerażające.
To mieszany worek uczuć…
… jeśli reklamy działają, Twoja firma rośnie.
… jeśli nie, twoje konto bankowe drenuje się naprawdę szybko.
To wygląda trochę jak hazard.
I w obecnych czasach, czuć, że stawka jest wysoka, prawda?
Jakie targetowanie powinienem wybrać aby dotrzeć do ludzi, którzy chcą tego, co sprzedaję?
Co muszę zrobić aby wyróżnić się na tle konkurencji?
Czy powinienem wybrać zdjęcie ze stocka czy własne zdjęcie?
Czy reklama wideo jest lepsza od statycznego obrazu?
Jak napisać reklamy, które sprawią, że ludzie w nie klikną?
Jak długo powinienem pozwolić tej reklamie działać zanim zdecyduję się ją zatrzymać?
Czy powinienem zacząć od niskiego budżetu i grać bezpiecznie? Czy może wydać więcej, aby szybciej uzyskać rezultaty?
Jaka jest najlepsza strategia na uzyskanie WIĘkSZEJ sprzedaży?
Ponieważ, gdy odpowiesz na nie prawidłowo, mogą one być różnicą między reklamami na Facebook’u albo TikToku, które są na torze dla ciągłego wzrostu, które odniosą sukces… lub te, które przepalą Twój budżet bez kiedykolwiek jakiegokolwiek zwrotu…
I nie z powodu braku prób i testów!
(niezły wyczyn!)
(sporo slajdów)
(wreszcie skończyłeś coś wielkiego!)
Jesteś dumny z siebie za wykonanie pracy u podstaw i jesteś nareszcie gotowy do włączenia reklam.
Cała ta duma zamienia się w porażkę, jak twój lejek daje tragicznie małe wyniki. Wiesz, że powinno być coraz lepiej (ale nie jest).
Próbujesz zoptymalizować sprawę samodzielnie z pomocą reklam Youtube, Google, lub zadając pytania do ludzi tak samo zdezorientowanych jak Ty, w losowej grupie na Facebooku lub wątku na forum….
Ale stawiając cały swój budżet, na każdą z tych metod kończy się tylko stratami pozostawiając uczucie bezradności, bezbronności, i trochę mdłości…
ALE NIGDY WIĘCEJ!
Dla właścicieli małych firm gotowych na wypróbowane i sprawdzone, godne zaufania porady w zakresie Facebook Ads, TikTok Ads i Google Ads. Wszystko na wyciągnięcie ręki, aby mogli mieć pewność w zarządzaniu własnymi reklamami i zwiększali rentowność każdego miesiąca.
JUŻ NIGDY WIĘCEJ NIE ZOSTANIESZ POZOSTAWIONY NA PASTWĘ LOSU, BY SAMODZIELNIE ROZGRYZAĆ ALGORYTMY REKLAM!
Co tydzień organizuję transmisje na żywo, w których możesz dołączyć do mnie na Zoomie i zadać mi pytania dotyczące twoich reklam, oferty lub ogólnej strategii marketingowej. ZADAJ MI DOWOLNE PYTANIE. To twoja szansa, aby regularnie skonsultować ze mną swoje reklamy i szybko wprowadzić POPRAWKI, które przyniosą LEPSZE WYNIKI!
Bądź na bieżąco z najnowszymi informacjami dotyczącymi reklam na Facebooku! Co miesiąc, będę udostępniał rekomendacje od wewnątrz w jaki sposób radzić sobie z aktualizacjami algorytmów, jakie strategie reklamowe stosować wraz z ewolucją Facebooka oraz jakie małe poprawki mogą mieć DUŻY WPŁYW na wyniki. Będę informował Cię o ważnych zmianach, abyś nie tracił pieniędzy stosując przestarzałe metody.
Treść twojej reklamy oraz strony docelowej (landing page) są kluczowymi elementami skutecznej reklamy, która przynosi pozytywny zwrot z inwestycji (ROI). Przejrzymy Twoją reklamę, nagłówki oraz strony docelowe, aby pomóc Ci osiągnąć wyższe wskaźniki klikalności (CTR) oraz lepiej konwertujące strony!
Członkowie programu mogą codziennie zadawać pytania w grupie, aby otrzymać pomoc od mnie między transmisjami na żywo. Dodatkowo, możesz spędzać czas z innymi uczestnikami programu, aby utrzymać flow, zaangażowanie i połączyć się z niesamowitymi przedsiębiorcami, którzy mówią w twoim języku!
Dla właścicieli małych firm gotowych na wypróbowane i sprawdzone, godne zaufania porady w zakresie Facebook Ads, TikTok Ads i Google Ads. Wszystko na wyciągnięcie ręki, aby mogli mieć pewność w zarządzaniu własnymi reklamami i zwiększali rentowność każdego miesiąca.
Aplikuj do IQ Scalling i sprawdź czy Twoja firma ma potencjał do zostania naszym kolejnym case study.
Sebastian Terka zaczął swój pierwszy biznes mentoringowy w branży sprzedażowej w 2014 roku, który wszedł na skalę 300 klientów miesięcznie oraz około 3000 leadów w ciągu kwartału. Do 2019 Sebastian stworzył 4 info produkty i każdy z nich przebił granicę 500 tysięcy złotych przychodu.
W 2020 roku zautomatyzował całość oraz odszedł od niskopłatnych produktów, przechodząc na stawki premium zarabiając pierwszy milion w ciągu kwartału. Będąc doradcą ds. sprzedaży w kilkunastu firmach zarabiających kwoty siedmiocyfrowe przeniósł doświadczenie tam zdobyte z zakresu online marketingu, generowania leadów, skalowania oraz cyfryzacji na nowy projekt biznesowy.
Dzisiaj wraz z zespołem 10+ specjalistów przeszkolił ponad 200 klientów z zakresu skalowania ich firm generując dla nich ponad 200 milionów złotych przychodu.
Wyznaje zasadę, że pieniądz lubi ciszę. Potwierdza tezę, iż do rozwoju firmy wystarczy kilka lejków sprzedażowych oraz dobrze skrojona oferta.
Jeżeli szukasz zmiany, chcesz wyjść z błędnego koła tych samych zysków w swojej firmie umów się na rozmowę i porozmawiajmy o tym co będzie dla Ciebie na prawdę ważne oraz co staje na drodze do Twojego rozwoju.