SEBASTIAN TERKA-4

Najpotężniejszy system do zapełniania kalendarzy twoich przedstawicieli handlowych w mgnieniu oka...

Umawiaj więcej spotkań handlowych, zamykaj więcej transakcji i skaluj swoją firmę tak, jak chcesz, dzięki naszemu kompleksowemu rozwiązaniu!

(W tej chwili ten sam system generuje 25+ nowych spotkań z klientami na tydzień na osobę w moim zespole sprzedaży. To coś, czego nigdy wcześniej nie widziałeś)

Jak IQ Scalling może pomóc Tobie i Twojej firmie...

"Te miesiące są dla nas ciężkie..."

Nie z tymi magicznymi metodamy

Przede wszystkim, rozumiem.

Generowanie 5, 10, 15, a nawet więcej nowych spotkań z klientami tygodniowo może wydawać się niemal niemożliwe bez dużego zespołu sprzedażowego, który dzwoni do potencjalnych klientów od rana do nocy.

I szczerze mówiąc, gdy po raz pierwszy budowałem mój zautomatyzowany system sprzedaży społecznościowej, nie miałem pojęcia, czy uda mi się go skalować, czy nie.

Wtedy robiłem to ręcznie, na sposób intensywny pod względem pracy, taki jak widzisz to na LinkedIn.

Łączyłem się z ludźmi. Pisałem organiczne posty. Prowadziłem rozmowy.

I nie minęło dużo czasu, zanim zacząłem generować pewne spotkania i transakcje.

Jedynym problemem było to, że spędzałem kilka godzin każdego dnia przyklejony do ekranu.

I było to absolutnie wyczerpujące…

Więc zacząłem eksperymentować z oprogramowaniem do automatyzacji, z sekwencjami follow-up, z reklamami, z zimnymi mailami. Z… nazwij to.

I kawałek po kawałku, dodawałem nowy element do układanki.

Aż zbudowałem skalowalny system, który po prostu działa.

I patrz… to nie jest żadna magia, lukierka, czy coś w tym stylu.

Cała podstawa mojego zautomatyzowanego systemu sprzedaży społecznościowej opiera się na fundamentalnych zasadach biznesu.

Wygląda to mniej więcej tak…

  1. Zidentyfikuj swoją grupę docelową i poznaj ich problemy i pragnienia.
  2. Porozmawiaj z nimi.
  3. Zaoferuj pomoc.
  4. Kontaktuj się z potencjalnymi klientami na wielu kanałach.
  5. Umawiaj spotkania.
  6. Zamykaj transakcje.

A najfajniejsze? Wykorzystując zautomatyzowane systemy, możesz robić wszystko powyższe bez spędzania godzin dnia albo na telefonie, albo przyklejony do ekranu. 🙂

Zaplanuj sesję strategii ze mną i moim zespołem, a ja pokażę ci wszystkie szczegóły.

Szczerze mówiąc? Krótka odpowiedź. To zależy.

Sprzedajesz B2B?

Czy masz pojęcie, kim są Twoi wymarzeni klienci?

Czy dasz radę przeprowadzić 5-15+ spotkań sprzedażowych tygodniowo?

Jeśli odpowiedziałeś twierdząco na powyższe pytania. No cóż, to dla Ciebie oczywiste. Po prostu umów się na rozmowę, a ja Ci to udowodnię. 🙂

Jeśli sprzedajesz B2C lub po prostu chcesz się rozszerzyć o jednego lub dwóch nowych klientów miesięcznie.. Wtedy prawdopodobnie są dla Ciebie lepsze rozwiązania.

Podczas rozmowy, ja lub jeden z moich członków zespołu pokaże Ci personalizowaną prezentację, jak nasz Zautomatyzowany System Sprzedaży Społecznościowej może pomóc Ci zdobyć więcej spotkań z odpowiednimi decydentami, zwiększyć sprzedaż i ostatecznie poprawić Twój biznes.

Jeżeli uznajemy, że pasujesz do nas, możemy zaprosić Cię do współpracy z nami przez najbliższe 6 tygodni, aby zbudować Zautomatyzowany System Sprzedaży Społecznościowej w Twoim biznesie.

Jeśli w dowolnym momencie poczujesz, że to nie jest dla Ciebie, wystarczy nam to powiedzieć i rozstaniemy się jako przyjaciele. Obiecuję, że będę Cię traktować z takim samym szacunkiem. Rzeczywiście, częściej mówimy „nie” naszym potencjalnym klientom, jeżeli uważamy, że jest dla nich lepsza opcja. 🙂

Po Twojej sesji, jedna z dwóch rzeczy się wydarzy.

Jeśli zdecydujesz się dołączyć i pracować z nami przez najbliższe tygodnie nad ustawieniem Twojego własnego Zautomatyzowanego Systemu Sprzedaży Społecznościowej, to otrzymasz niemal natychmiastowy dostęp do naszej platformy onboardingu, która pomoże Ci natychmiast rozpocząć.

Jeśli którekolwiek z nas zdecyduje, że to nie jest dobre dopasowanie. Po prostu rozstaniemy się jako przyjaciele i pójdziemy dalej ze swoimi drogami. 🙂

Proste, prawda?

Chcesz więcej informacji o naszym rozwiązaniu? Posłuchaj niektórych z naszych klientów tutaj!

Paweł "Viking" Pawlak

Kim Jest Sebastian Terka?

Sebastian Terka zaczął swój pierwszy biznes mentoringowy w branży sprzedażowej w 2014 roku, który wszedł na skalę 300 klientów miesięcznie oraz około 3000 leadów w ciągu kwartału. Do 2019 Sebastian stworzył 4 info produkty i każdy z nich przebił granicę 500 tysięcy złotych przychodu. 

W 2020 roku zautomatyzował całość oraz odszedł od niskopłatnych produktów, przechodząc na stawki premium zarabiając pierwszy milion w ciągu kwartału. Będąc doradcą ds. sprzedaży w kilkunastu firmach zarabiających kwoty siedmiocyfrowe przeniósł doświadczenie tam zdobyte z zakresu online marketingu, generowania leadów, skalowania oraz cyfryzacji na nowy projekt biznesowy.

Dzisiaj wraz z zespołem 10+ specjalistów przeszkolił ponad 200 klientów z zakresu skalowania ich firm generując dla nich ponad 200 milionów złotych przychodu.

×
×

Koszyk